„Nu te mai minți și nu-ți mai minți nevasta: asta e mașina pe care o meriți.”

Marii producători auto plătesc în fiecare an sume exorbitante agențiilor de publicitate pentru a crea reclame care mai de care mai atractive, mai spectaculoase și mai convingătoare. Alte sume cu multe zerouri sunt cheltuite apoi pentru difuzarea acestor reclame la televiziune, în presă ori pe internet.

Ce faci, totuși, dacă ai de vândut o mașină – una singură – și nu-ți permiți serviciile unei echipe de profesioniști? Îți pui talentul la contribuție și scrii singur un anunț de mică publicitate. Apoi îl publici gratuit pe un site specializat și aștepți. Iar dacă nu găsești imediat un cumpărător, ai măcar garanția că vei intra în istorie cu cel mai (nu exagerăm) haios anunț de mică publicitate din istorie.

Exact asta a făcut un texan care încerca să scape de o Toyota Corolla. Anunțul postat de el este probabil cea mai bună reclamă pentru Toyota și pentru mașinile japoneze în general. Este atât de bună pentru că este incredibil de sinceră și de autoironică. Vă lăsăm să-l savurați într-o traducere aproximativă în limba română (n-am găsit un echivalent potrivit pentru cuvântul f...k).

toyota-asigurare-rca

Vrei o mașină cu care să-ți faci treaba? Vrei o mașină care nu-ți dă bătăi de cap? Vrei o mașină pentru care să nu te admire nimeni?

 Nu mai căuta, ai găsit-o:Toyota Corolla model 1999.

 Despre dotări.

Bluetooth: nu.

Trapă: nu.

Jante jmechere: nu

Cameră video pentru asistența la parcare: nu, dar are o fereastră în spate prin care poți naibii să întorci gâtul și să te uiți.

 Să vă spun o poveste. Într-o zi, Corolla mea a început să scoată niște zgomote ciudate. Le-am ignorat complet. Apoi au dispărut. Sfârșitul poveștii.

 Ai putea să scoți motorul din mașina asta, să-l arunci de pe Golden Gate Bridge, să-l pescuiești din apă o mie de ani mai târziu, să-l pui în portbagajul mașinii, să umpli rezervorul cu Nutella, și va porni la prima cheie.

 Mașina asta o să trăiască mai mult decât tine și decât copiii tăi.

 Această mașină are vârsta legală pentru:

A vota: da.

A face sex: da.

A închiria o mașină: ESTE o mașină.

 Mașina asta are trecut. A văzut o grămadă de rahaturi. Unii au făcut sex normal în ea. Alții au făcut altfel de sex. Mașina asta n-o să vă judece cum ar face-o un blestemat de Volkswagen.

 Câteva lucruri interesante:

Exteriorul mașinii este gri, în schimb interiorul este gri.

În manualul de utilizare, uleiul este marcat ca „opțional”.

Când s-a prezentat pentru prima oară mașina, la salonul auto de la Detroit din 1998, toți cei 2000 de spectatori prezențiau căscat instantaneu, lucru care a cauzat o schimbare bruscă de presiune în interior, din pricina căreia o parte din acoperișul clădirii s-a prăbușit. S-au înregistrat patru victime. Evenimentul este cunoscut ca „Morți de plictiseală: Povestea Toyotei Corolla model 1999.”

 Să fim sinceri: mașina asta n-o să câștige niciun concurs de frumusețe. Nici tu. Nu te mai minți și nu-ți mai minți nevasta. Aceasta nu este mașina pe care o visezi, ci mașina pe care o meriți. Toyota Corolla 1999, în pana mea.

Anunțul complet e aici. Prețul cerut: 2500 USD. Cine-l sună primul?

Un anunț de mică publicitate cum ar trebui să fie toate.

Citește în continuare . . .

Constatul amiabil pe mobil va putea fi introdus în sfârșit și la noi.

Autoritatea de Supraveghere Financiară vrea să aprobe o aplicație pentru completarea acestuia direct pe mobil.

“Pietonul fugea, dar am reușit să-l nimeresc.” Asigurații spun lucruri trăsnite! Citește tot.

O colecție de perle din cererile de daună completate de șoferii englezi.

Cum au cucerit japonezii America? Greu.

Japonezii domină autoritar clasamentul mărcilor străine vândute în SUA. Dar drumul până aici a fost extrem de greu.

Cel mai mic preț

în 60 de secunde.